تـــــــولـدم مـــــبـارک...


بــــــــراي دل ِ خــــــــودم
کـه چـه آرام به دنــيـا آمـد...
***
حـــوالـي هــــمـيـن لـــحـظـه‌هـا بـود و هــــمـيـن نـم‌نـم ِ ريــزش‌هـاي آبــــــانـي
وســـــط‌تـريـن دقــــايــق پـــــايـيـز رســـيـد
و مـــن
حــالا، دوبـاره تــکـــــــرار مـي‌شــوم
تـــــــولدي آراااااااااااااااام..............
حــالا، طـــــبـل ِ زنــــدگـي‌ام
بيست و پنجمين ضربه را به زمان مي‌زند
و مـــن ، باز به دنيا مي‌آيم
در بامداد ِ این سه‌شنبۀ باراني
بيست و پنج سال پيش،
حوالي همين ساعت‌ها
آب و آينه آوردم و آمدم به اين دنيا
حالا... سالهاست که گوشه‌نشين ِ همين دنيام
احساس مي‌کنم يک سال نـَـه
خيلي بزرگ‌تر شدم...
خيلي خيلي بزرگ‌تر !
 

۴ نظر:

ناشناس گفت...

بیست ویکم پاییز
دیروز به دنیا آمدم
عاشق شدم دیروز
و دیروز بود که من مردم
...
بیست و دوم پاییز
امروز زاده شدم
ظهر عاشق شدم
و غروب نخواهم مرد تا...
...
بیست و سوم پاییز
که در من زاده شوی
با تو هستم عشق پاییزی عشاق
و ...آنگاه
هرگز پاییز نخواهد شد...

ناشناس گفت...

تقدیم به امیر عزیز برای تولد سبزش
"پسرک ِبهشتی تولدت مبارک"

ناشناس گفت...

TAVALLODET MOBARAK AMIR JAN

ناشناس گفت...

Happy Birthday Amir
pas keykemoon chi shod?